Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. december 16., csütörtök

A postás csönget

A postás már kétszer is csengetett! :DD
A képen látható angyalkát Tiffany-Andi küldte. Ugye milyen gyönyörű, így újabb angyallal bővült a gyűjteményem, és milyennel! :DDD
A képen látható gasztro-ajándékot pedig Batorbától kaptam.
Csilla a holnapi karácsonyi bulira el is készítettem! FINOM!!!! :DDDD
PUSZI nektek és köszi!

Készen vagyok minden ajándékkal, amit a kollégák és barátok fognak kapni. A család ajándékai is készen vannak alapvetően! Jöhet a karácsony! :DDDDD

1 megjegyzés:

  1. Örülök ha finom és öszintén be kell valljam, nem az enyém a dicsőség, mert Andi kisérletezte ki az alapanyagot. Tehát van eltérés a netes süti és ez között!:-))
    Amúgy meg kívánok békés boldog karácsonyi ünnepeket és JA! Majd elfelejtettem!!!!: Én is nagyon szépen köszönöm a fenyőt!!! Majd felrakom a blogomba...az én kicsikémmel együtt, hogy a tiéd mennyivel szebb!!!!:-))) Köszönöm!

    VálaszTörlés