Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. december 5., vasárnap

JÁTÉK

Az advent időszaka a várakozás ideje,
1.hogy "könnyebb" legyen kivárni az ajándékokat:DDD,
2.mert én is olyan sok szép ajándékot kaptam már az idei advent alatt,
3.mert IMÁDOM A KARÁCSONYT.
Játékot hírdetek!!!!!
Kisorsolok egy angyalkát+meglepetés a szokásos feltételek mellett:
1. hagyj megjegyzést DECEMBER 13-ig (Luca napja)
2. ha szeretnéd hírdesd a játékot
3. rendszeres olvasóknak dupla esély

Nem biztos, hogy ő lesz a nyeremény, mert nem a legszebb lett! De hasonló angyalka+meglepetés a nyeremény! :DDDDDD

26 megjegyzés:

  1. Én is imádom ezt az időszakot! Szeretnék veled játszani!

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék jelentkezni! És lehetne az, hogy ha véletlenül én nyerem, másnak kérem a küldését! :-)) Nem vicc, komolyan kérdezem :-))

    VálaszTörlés
  3. Andi! Mindent lehet,ami nem haladja meg az erőmet! :DD Ha te nyered, másnak küldöm! :DDD

    VálaszTörlés
  4. Én is szeretnék játszani :) Imádom az angyalkákat és a meglepetéseket is.
    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  5. Jó, de majd én megmondom, hogy kinek :-))))))

    VálaszTörlés
  6. Drága Tipikos! Igaz nekem már van egy nyeremény angyalkám...de azért csak beállok a sorba.:-)))

    VálaszTörlés
  7. Én is szeretnék játszani. Aranyosak az angyalkák, de lehet, hogy tündér lesz belőle, ha hozzánk kerül : )))))

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretnék veled játszani. Nagyon szépek az angyalkák!

    VálaszTörlés
  9. Megpróbálom. Ránk férne egy angyalka most.

    VálaszTörlés
  10. Gyűjtöm Dórinak!!! Szeretne egy ilyet is! :))) Imádjuk az angyalkákat, kell a segítségük! :)))

    VálaszTörlés
  11. Ha Andi nyeri küld nekem én más vagyok!!! :DDDD

    VálaszTörlés
  12. Igazán nem vagyok telhetetlen,jelentkezem én is ,mert játszani jóóóó! :)))

    VálaszTörlés
  13. Én is itt vagyok, dupla eséllyel:)

    VálaszTörlés
  14. Szia! Jönnék én is játszani- ha nyerek a Pannának adom :)) !
    Írtam mailt, kérlek küld el a címed, hogy minél előbb fel tudjam adni a megérdemelt medálodat!
    Köszi, Judit

    VálaszTörlés
  15. Így adventkor mindenki kicsit meghittebb hangulatban van, ajándékozni öröm, játszani pedig alapvetően szeretünk. Jelentkeznék én is, egy ilyen kis angyalkáért ringbeszállok.
    Rendszeres olvasod leszek.

    VálaszTörlés
  16. én is szeretnék jelentkezni :)

    VálaszTörlés
  17. Szeretem az angyalkáid, jelentkeznék :)

    VálaszTörlés
  18. Gyertek lányok minél többen! :DDD A meglepetés is készen van, de azt nem mutathatom meg,mert az a meglepetés! :DDDD

    VálaszTörlés
  19. Nekem van Tőled egy óóóóóóriási angyalom!:)))) Viszont, kicsi még nincs!:))) Nagyon szeretnék játszani!...:)

    VálaszTörlés
  20. szia ! jövök én is játszani!
    eleget tettem a feltételeidnek!
    minden jót!
    Éva

    VálaszTörlés
  21. Jönnék én is... a pindur angyalkáid is nagyon tetszenek!

    VálaszTörlés
  22. Én is szeretnék ilyen kedves, szende angyalkát!
    Ide teszlek zsuzsihobby.blogspot.com

    VálaszTörlés
  23. Sziókaa!Szuper ez a játék,így jövök én is:)Rendszeres olvasód is vagyok!!!Nagyon örülnék ha én nyerném meg,jól mutatna a fa alatt;)

    VálaszTörlés
  24. Én is játszhatok? Szeretem ezt a kis mosolygós angyalkát...

    VálaszTörlés