Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 25., csütörtök

Sokadik ajándék...

....érkezett ma, és én mint egy kisgyerek bontogattam a csomagot. Egy újabb gyönyőrűség, most Gromine lepett meg egy kis szütyővel, ami csodálatos hímzést tartalmaz.


Köszönöm Gromine, hogy szántál rám időt, és küldtél nekem egy ilyen szép ajándékot!
BEMKA is küldött nekem ajándékot, két dalt e-mailben! Bemka! Köszönöm a dalokat! :o)) Az "Elszegődnék Budapestre mackónak" szenzációs! :o))

1 megjegyzés:

  1. Kedves Erika!

    Nagyon örülök neki, hogy sikerült evvel a kis ajándékkal örömet szereznem Neked.
    Elnézést, hogy nem tudtam összeállítani úgy, mit ahogy a blogban van, egyszerűen nem tudtam úgy a csomagolást kivitelezni.
    +1x Boldog szülinapot:
    Tünde

    VálaszTörlés