Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. március 29., hétfő

Ajándékok

A mai napom nem indult fényesen, mivel kevesebbet aludhattam, nem voltam valami fényesen reggel, ráadásul OH ellenőrzésünk volt a suliban.
De aztán megjött a postás és minden jobb lett.
MA IS KAPTAM AJÁNDÉKOKAT! CSODÁSAKAT ÚJRA!
Natti, beHAPPY, jucii és Ildina küldött szépséges dolgokat! Annyira, de annyira édesek vagytok, már nincsenek is rá szavaim annyira örültem! KÖSZI-KÖSZI-KÖSZI....!
MILLIÓ PUSZI!:O))))
Sajnos a nap vége se lett jobb :o((, valami miatt nem tudom feltölteni a képeket, pedig azt írja feltöltötte, de mégse jelenik meg a bejegyzésben!
Remélem holnap már tudok mutogatni!
U.I.: kezdem sejteni ki áll ezen titkos ajándékok mögött :O))

2 megjegyzés:

  1. A rendszerben lehet valami gáz, mert az én blogomban a nyitó kép tűnt el....reméljük, holnap rendben lesz!

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy örülsz! én pedig nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám is húsvétkor. nagyon meglepett de iszonyúan jól esett! szép napot. anita

    VálaszTörlés