Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2010. január 29., péntek

A táskám

Rita kiváncsi a táskám tartalmára! Ajaj, reméltem kimaradok :o))!
Szóval, nézzük mi találtam az éppen használt táskámban:
1. pénztárca, amit egy nagyon kedves személytől kaptam, minimális pénzzel (és bankkártyával) - tudtátok, hogy színes pénztárcát kell hordani, mert a feketében nem lesz sok pénz! :o)
2. egy neszi, benne ezerféle gyógyszerrel - kicsit (nagyon :O) hipochonder vagyok ezért fejfájástól kezdve égési sérülésig mindenféle gyógyszer van nálam
3. két telefon - egy saját, amit a Manó kinőtt zoknijában hordok, s egy szolgálati micimackós tartóban
4. egy esernyő
4. egy csomag papírzsepi
5. egy Micis tolltartó - benne kék toll, piros toll, radír, ceruza, hibajavító
6. egy pendrive, minden eshetőségre
7. két kulcsomó - egyiken a sulis kulcsok, egy macison (ajándék)pedig a lakáskulcs
8. két csomag megkezdett rágógumi
9. egy Coelho-os határidőnapló (ajándék)
10. egy pár fekete kesztyű - mindig fázik a kezem
11. egy fekete pótzokni, mert a lábam is gyakran fázik - nagyon fázós vagyok
12. egy kézfertőtlenítő gél
13. egy összecsukható zöld fésű (még soha nem használtam!:o()
14. íratok
A fentieken kívül minden reggel kerül a táskámba (ha dolgozni megyek) egy kis termosz tea, egy szendvics, egy narancs, és gyakran egy (vagy több)adag kijavított dolgozat :O)))



Ezenkívül van egy "bulizós", nőcis táskám, abban már most benne van:
1. rúzs
2. púder
3. kis üveg parfüm
Ha indulok, még pénzt, zsepit, íratokat rakok bele, aztán hajrá....

Évszakonként váltogatom a táskáimat. Télen a sötét színűeket, és bőr táskákat hordom; nyáron pedig a fehéreket, színeseket részesítem előnyben, amik között vannak vászon,horgolt...stb. táska :o)

Mivel a játék már nagyjából körbeért az ismeretségi körömben,így nem neveznék meg senkit,de ha úgy gondolja valaki, hogy szívesen megmutatná a táskája tartalmát, nyugodtan hivatkozzon rám!

1 megjegyzés:

  1. Sajnos,a pénztárca színével kapcsolatos megjegyzést cáfolnom kell: az enyém ugyan piros,de....

    VálaszTörlés