Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

2009. december 17., csütörtök

IDŐ, ami nincs

Sajnos nincs időm semmire, minden este "gyártok" karácsonyra!
Az ajándékláncos csomagokat elküldtem Miaanyának, és Kathanak. Sajnos a csomagolás után jutott eszembe,hogy nem örökítettem meg az utókornak. :O/ Bár lehet, hogy jobb is így! :o)))) Én is megkaptam Krisztinától a "magamét"!! :o)))
A családnak is sikerült az ajándékokat elkészíteni, megvásárolni. Még a "kis szerelmemnek", keresztfiamnak készül egy meglepetés. Remélem kész lesz!! :os
Annak a pár embernek is készítek apróságokat, akik a szívemben fontos helyet töltenek be. Ezzel el is fog telni a hétvége!!
Ja, és saját készítésű képeslapok is készülnek, remélem még odaérnek karácsony előtt!
Ha nem felejtem el, majd "megmutatom" a remekeimet! De van egy-két olvasom, akik még nem láthatják!! :o)))
MÁS! A keresztfiam mai "alakítása": szánkózni indultak az anyukájával,mire a kis manó megszólal: "Hol a kereke?" :o))

1 megjegyzés: